و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

فرازهایی از دعای امام حسین (ع) در روز عرفه

پروردگار من!

... من را از هول و هراس­های دنیا و غم و اندوه­های آخرت، رهایی ببخش.

و من را از شر آنان که در زمین ستم می­کنند در امان بدار.

 

خدایا...

به که واگذارم می­کنی؟

به سوی که می­فرستی­ام؟

به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛ یا به سوی غریبان و غریبه­گان تا گره در ابرو بیفکنند و مرا از خویش برانند؟

 

یا به سوی آنان که ضعف مرا می­خواهند و خواری­ام را طلب می­کنند؟

 

من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ ...

در حالی­که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من !

 

ای توشه و توان سختی­هایم!

ای همدم تنهایی­هایم!

ای فریادرس غم­ها و غصه­هایم!

ای ولی نعمت­هایم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد