و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

سال نو مبارک!

اتفاق افتاد دست من نبود   

من نفهمیدم چرا عاشق شدم   

 ساده تر از اونی که فکر میکنی   

بی دلیل بی هوا عاشق شدم  

 

من نمیدونم چرا حس میکنم  

این روزا احوال من بهتر شده  

 

فرق کرده خنده هامو گریه هام  

عکس من تو آینه واضح تر شده  

 

سال 1390 

آغازی جدید برای عاشق شدن همه ماست. 

نظرات 2 + ارسال نظر
وارش سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 00:11 http://andeeshebehrghan.blogsky.com/

سلام

دلم از اندوه این فاصله ها...از نگاه مرده ی این آدم های غریب...از روزهای پرفریب آن ها... که لحظه ای مرا آرام نمیگذارند...گرفته است...

وارش شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 03:05

سلام گرامی

تنگ شد دلمان

گفته بودی دیگر اینجا نیستی

کجا می شود ردی از ... پیدا کرد ؟

شما بگو؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد